Verzending & Levering

Gemiddelde levertijden
Wij streven naar de beste prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Daarom kiezen wij ervoor om de producten direct vanuit de leverancier te versturen. Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendkosten en de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs. Iedere bestelling wordt binnen 24-uur verwerkt en de gemiddelde levertijd bedraagt 7 - 14 dagen altijd gratis verzending. De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt 100% GRATIS bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.

Volg je bestelling

Na jouw bestelling wordt er een Track & Trace code opgestuurd naar jouw opgegeven mail. De Track en Trace is vanaf 2 - 3 dagen na jouw bestelling altijd en overal online te volgen zodat je precies weet wanneer jij jouw producten thuis kunt verwachten. Heb je vragen over je bestelling? Wij raden aan om eerst te kijken op de veelgestelde vragen pagina. Staat jouw vraag hier niet tussen?

(Klik dan hier om direct contact met ons op te nemen )

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig:

- Voeg de gewenste producten toe aan uw winkelmandje
- Ga naar de kassa, vul uw gegevens in en kies een betaalmethode.
- Rond de bestelling af en ontvang een bevestigingsmail.

Wat zijn de verzendkosten & levertijden?

Nederland: Gratis verzending, binnen 13 - 14 werkdagen!

België: Gratis verzending, binnen 13 - 14 werkdagen!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via 'info.lubeko@gmail.com'. Doe dit zo snel mogelijk anders is er geen garantie dat u kan annuleren!

Wanneer krijg ik mijn bestelling?

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met meer informatie. Levertijden zijn afhankelijk van je locatie.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of onjuist is?

Indien u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem direct contact met ons op via 'info.lubeko@gmail.com'. Wij zorgen voor een passende oplossing, zoals vervanging of terugbetaling. Stuur foto's en (eventueel) video's op van het beschadigde of onjuiste product.

Hoe kan ik een product retourneren?

Conform de Europese regelgeving heeft u het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Stuur het product ongebruikt en in de originele verpakking terug en neem contact met ons op voor verdere instructies.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met een track & trace-code waarmee u uw pakket kunt volgen.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar via:

Email: info.lubeko@gmail.com